12 Mayıs 2009 Salı

Adam tekrar yürüyerek maratonu bitiyor

ONDON, İngiltere (CNN) - İngiliz asker Phil Packer bir yıl önce yine ancak yürüyerek asla söylendi Cumartesi o Londra Maratonu bitti üzerinde.
Londoners Maj. Phil Packer olan yine yürüyerek asla ediyorum söylendi alkışlamak.

Londoners Maj. Phil Packer olan yine yürüyerek asla ediyorum söylendi alkışlamak.
daha fazla fotoğraf »

İki mil bir gün - en onun doktor için izin verecek - Bu hayır için para artırmak crutches üzerindeki yarış 13 gün sonra başlayan yürüyüş tamamlandı.

Asker ve destekçileri, bir doğal duygusal Packer tezahürat flanked by onun alt omurga sonra tıbbi görüş meydan kötü Basra, Irak, onun temel bir roket saldırı sonrasında Şubat 2008 yaralandı vardı.

Saldırı, bir aracı, üzerinde Packer "başkanı çarpıcı bir kum banka aşağı yuvarlanan" gönderilen ve altında onu sürükleyerek.

36 yaşındaki bir duygu veya motorlu Bacaklarını kontrol ile kaldı hiç mesane veya barsak kontrolü. Video İzle asker's savaş »daha fazla bilgi

Packer hastanede fazla dört ay için ve o da 1 milyon YTL ($ 1.5 milyon) Heroes, bir İngiliz hayır yaralı gazileri desteklemek için Yardım yükseltmek için yardımcı olmak için üç sorunları tamamlamak için karar verildi.

Önümüzdeki ay Şubat o İngilizce Kanal rowed ve yılında El Capitan tırmanmaya - one of America's iconic dağcılık siteleri - bir 3000-California'daki ayak dik kaya oluşum planlıyor.

Packer eden İngiliz Olympian Steve Redgrave tarafından maratonu bitirmek çizgisinde bir araya geldi, o da söyledi £ 370,000 ($ 558,000) onun hedefi kısa ama daha fazla bağış için umuyordum.
Kaçırmayın

Çıkış tarihi * looming ile, ABD Musul olarak insurgents savaşlardan
* Karasu döneminde Irak'ta son

Beyaz bir sadaka Dressed T-shirt ve ıssız fatigues da duygusal oldu.

"Bizim yaralandı askerlik sonra's looking" dedi. "İşte bu yapamıyoruz pek çok insan's bu onların için."

Bu haftanın başında da onun "hayat içinde hareket edebilmek istedim CNN söyledi."

"Kim yaralı olduğunu diğer personel için bir şey yapmak istedim.

"I don't want yardımcı olması gereklidir. Diğer insanlara yardım etmek istiyorum. Not that I minnettar değilim, ama ... bilirsin ... gerçekten insanlara yardım edebilmek istiyorum."

O olma geri kendi ayakları üzerinde "fantastik sağlık desteği" İngiltere Savunma Bakanlığı ve Ulusal Sağlık Hizmet gelen gösterdi.

"Bu yüzden birçok yenilik" Tıpta yapılmaktadır, dedi. "Bu bir evrim süreci's." Video İzle Phil Packer »hakkında daha fazla

Ancak, o ya da crutches olmadan yürümek mümkün olacağını bilmiyordum.

Gibi geliyor "Ben görmeliyim nasıl gidiyor. Her gelişme al."

Packer kadar yalnız değil; Irak'ta altı yıl savaş insan engelli binlerce var.

İngiliz Savunma Bakanlığı kaç servis üyeleri olduğunu sürekli savaşta engelli bir CNN soruya yanıt vermedi.

ABD'de, Kongre Araştırma Servisi Mart ayında 31.131 askerlerinin Irak'taki yaralı olduğunu bildirdi. Bu rakam savaş yaralanmaları için; birçok gazileri sonra travmatik beyin yaralanma bir tür teşhisi kondu, ama çünkü nasıl veri tutulur bir tam sayı belirlemek zordur.

Bu nasıl yaralanan birçok çünkü Department of Veterans' Affairs bazı engelli sınıflandırabilirim gelmez yolu yaralanma 10 yıl sonrasına kadar, Ryan Gallucci'nin AmVets bir gazileri hizmeti organizasyonu dedi kalıcıdır net değil.

İstatistikler Iraklılar için bile gelip için zor. URL gelen yaralı aralık sayısında Tahminleri binlerce binlerce için yüzlerce. Irak'ın Bakanlığı Heath bir dört yaralı Iraklılar olarak beden en az bir kayıp var diyor.

İngiltere Prensi Charles de Packer destek belirttiler arasında yer alıyor.

Eğer öyleyse, Kraliyet Askeri Polis için ve İngiliz Ordusu bir İngiliz tahtını, "varisi için bütün bir mektup yazdı Packer Web sitesi, http://www.philpacker üstünde bir kredi söyleyebiliriz" You are . com /.

Packer hala aktif görevde olduğunu ve hala çok istiyor.

"Ben hala silahlı kuvvetlerin bir kariyeri var. Onu geri gitmek olacak."

O kemer altında önce subay eğitim okul ve gitmiş olduğunu bir pişman gülmek, emeklilik 20 yıl ile belirttiğimiz gibi bir adam kaydolmak süresi de dahil olmak üzere 16 yıl hizmet etti.

Başbakan, "bu engeli toplum ne çağrılarınıza hayatının yanı sıra, bu gençlere yardımcı odaklanmaktadır Prens Charles' hayır, the Prince's Trust, bir büyükelçisi olması istenir oldu."
reklam

Sonra iki hafta çaba, Packer ya da sıcak bir banyo rahatlamanın olacağını istendi.

Hayır, o, "Ben bir içki var olacak" dedi. Ve bu, bu ordunun önemli bir çekim cam kaldırdı ve onun destekçileri kızarmak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder